Wersje językowe
Producenci

 

 

Ciesz się zakupami! Złóż zamówienie za min. 289 zł a otrzymasz od nas Darmową Dostawę kurierem. 

 

Zwrot i Reklamacje

 

Zwrot / Reklamacja

 

 Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

  • Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
  • Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy

  • Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) 

 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym

 

 Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:

- oświadczenie zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności

- udokumentowany zakup / dowód zakupu 

 

Wyślij produkty w opakowaniu, w którym zostały dostarczone

 

 

 

Odstąpienie od umowy 

Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak  jeżeli towar został już wysłany  konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.

  

Poinformuj Nas o odstąpieniu od umowy!!!

 

Od umowy odstępujesz, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy  poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@silkydream.pl lub  drogą pocztową.

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres magazynu:

Styl-Expert 

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

z dopiskiem: Wymiana lub Zwrot

 

Ważne:  Przesyłki wysyłane na inny adres nie są odbierane!!!

 

 jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z Prawem Konsumenckim 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.

Zanim wyślesz towar skontaktuj się ze sprzedawcą opisując sytuację:  sklep@silkydream.pl

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres magazynu:

Styl-Expert

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

z dopiskiem: Reklamacja

 

Ważne:  Przesyłki wysyłane na inny adres nie są odbierane!!!

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Formularz zwrotu/reklamacji powinien zawierać następujące dane:

nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr paragonu, numer/ kod produktu (przyczyna reklamacji, data wystąpienia wady, zdjęcia) dowód zakupu, nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej.

Zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta.

 

FORMULARZ ZWROTU/Wymiany jest niezbędny aby dokonać zwrotu lub wymiany

 

kliknij tutaj i pobierz wzór FORMULARZA ZWROTU

 

 

 W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po stronie  Kupującego i nie podlegają zwrotom

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl 

Sprawy dotyczące zwrotu lub reklamacji są załatwiane tylko drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl