
Zwrot i Reklamacje
Zwrot / Reklamacja
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
- Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
- Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
-
Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy
- Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą)
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym
Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega zwrotowi.
Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:
- oświadczenie zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności
- udokumentowany zakup / dowód zakupu
Wyślij produkty w opakowaniu producenta, starannie zapakowane do wysyłki
Odstąpienie od umowy
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak jeżeli towar został już wysłany konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.
Poinformuj Nas o odstąpieniu od umowy!!!
Od umowy odstępujesz, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres magazynu:
Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert
ul. Starowiejska 181
32-608 Osiek
z dopiskiem: Wymiana lub Zwrot
Ważne: Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!
jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z Prawem Konsumenckim
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.
Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega reklamacji
Zanim wyślesz towar skontaktuj się ze sprzedawcą opisując sytuację: sklep@silkydream.pl
Reklamowany towar należy wysłać na adres magazynu:
Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert
ul. Starowiejska 181
32-608 Osiek
z dopiskiem: Reklamacja
Ważne: Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Formularz zwrotu/reklamacji powinien zawierać następujące dane:
nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr paragonu, numer/ kod produktu (przyczyna reklamacji, data wystąpienia wady, zdjęcia) dowód zakupu, nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej.
Zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta.
FORMULARZ Zwrotu/Wymiany jest niezbędny aby dokonać zwrotu lub wymiany
kliknij tutaj i pobierz wzór FORMULARZA ZWROTU
W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po stronie Kupującego i nie podlegają zwrotom
Po weryfikacji zwrotu przekażemy Państwu należne środki na konto bankowe podane w formularzu w ciągu 14 dni roboczych.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl
Sprawy dotyczące zwrotu lub reklamacji są załatwiane tylko drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.