Blog kategorie
Zwrot i Reklamacje

 

Zwrot / Reklamacja

 

 Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

  • Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
  • Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy

  • Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) 

 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym

 

 Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:

- oświadczenie zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności

- udokumentowany zakup / dowód zakupu 

 

Wyślij produkty w opakowaniu, w którym zostały dostarczone

 

 

 

Odstąpienie od umowy 

Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak  jeżeli towar został już wysłany  konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.

  

Poinformuj Nas o odstąpieniu od umowy!!!

 

Od umowy odstępujesz, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy  poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@silkydream.pl lub  drogą pocztową.

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres magazynu:

Styl-Expert 

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

 

Ważne:  Przesyłki wysyłane na inny adres nie są odbierane!!!

 

 jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty. 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.

Reklamowany towar należy wysłać na adres magazynu:

Styl-Expert

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

 

Ważne:  Przesyłki wysyłane na inny adres nie są odbierane!!!

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Formularz zwrotu/reklamacji powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, nr zamówienia, data zakupu oraz data wystąpienia wady, opcjonalnie zdjęcia oraz dowód zakupu, nr konta bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej

 

 

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl 

Sprawy dotyczące zwrotu lub reklamacji są załatwiane tylko drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl