Wersje językowe
Producenci

Zwrot i Reklamacje

 

ZWROT

 

 Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

  • Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
  • Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy

  • Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) 

Zwrot towaru zakupionego na Fakturę VAT - zwroty przysługują konsumentom i osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o CEiIDG. 

W przypadku zwrotu produktów zakupionych na Fakturę VAT - Faktura korygująca zostanie przesłana tylko drogą mailową. 

 

 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym

 Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega zwrotowi.

 

 Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:

- oświadczenie (formularz) zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności 

- udokumentowany zakup / dowód zakupu 

 

Wyślij produkty w opakowaniu producenta, starannie zapakowane do wysyłki 

  

Odstąpienie od umowy 

Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak  jeżeli towar został już wysłany  konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.

  

Poinformuj nas e-mailowo o odstąpieniu od umowy sklep@silkydream.pl 

 Sprawy dotyczące zwrotu są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

Zwracaną rzecz wyślij do nas niezwłocznie na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert 

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

z dopiskiem:  Zwrot

 

Ważne:  Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!  

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z Prawem Konsumenckim 

 

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU

 

Formularz zwrotu powinien zawierać następujące dane:

nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr paragonu, numer/ kod produktu, dowód zakupu, nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej jeśli zamówienie było opłącone za pobraniem u kuriera.

Zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta.

 

Zwrot płatności odbywa się szybkim przelewem online, jeśli dokonali Państwo płatności kurierowi (pobranie) należy uzupełnić w formularzu nr rachunku bankowego. W przypadku innej płatności zwrot należności wystąpi na konto bankowe z którego była płatność.

 

FORMULARZ Zwrotu jest niezbędny aby dokonać zwrotu 

 

kliknij tutaj i pobierz wzór FORMULARZA ZWROTU

 

W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po stronie  Kupującego i nie podlegają zwrotom

 Po weryfikacji zwrotu przekażemy Państwu należne środki najszybciej jak to możliwe ale nie dłużej niż  do 14 dni roboczych.

 W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

REKLAMACJA

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.

 

Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega reklamacji !!!

 

Zanim wyślesz towar skontaktuj się ze sprzedawcą opisując sytuację:  sklep@silkydream.pl

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert

ul. Starowiejska 181

32-608 Osiek

z dopiskiem: Reklamacja

 

Ważne:  Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!! 

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

Sprawy dotyczące reklamacji są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium