
Zwrot i Reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
- Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
- Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
-
Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy
- Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą)
Zwrot towaru zakupionego na Fakturę VAT - zwroty przysługują konsumentom i osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o CEiIDG.
W przypadku zwrotu produktów zakupionych na Fakturę VAT - Faktura korygująca zostanie przesłana tylko drogą mailową.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym
Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega zwrotowi.
Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:
- oświadczenie (formularz) zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności
- udokumentowany zakup / dowód zakupu
Wyślij produkty w opakowaniu producenta, starannie zapakowane do wysyłki
Odstąpienie od umowy
Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak jeżeli towar został już wysłany konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.
Poinformuj nas e-mailowo o odstąpieniu od umowy sklep@silkydream.pl
Sprawy dotyczące zwrotu są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.
Zwracaną rzecz wyślij do nas niezwłocznie na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert
ul. Starowiejska 181
32-608 Osiek
z dopiskiem: Zwrot
Ważne: Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z Prawem Konsumenckim
WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU
Formularz zwrotu powinien zawierać następujące dane:
nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr paragonu, numer/ kod produktu, dowód zakupu, nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej jeśli zamówienie było opłącone za pobraniem u kuriera.
Zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta.
Zwrot płatności odbywa się szybkim przelewem online, jeśli dokonali Państwo płatności kurierowi (pobranie) należy uzupełnić w formularzu nr rachunku bankowego. W przypadku innej płatności zwrot należności wystąpi na konto bankowe z którego była płatność.
FORMULARZ Zwrotu jest niezbędny aby dokonać zwrotu
kliknij tutaj i pobierz wzór FORMULARZA ZWROTU
W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po stronie Kupującego i nie podlegają zwrotom
Po weryfikacji zwrotu przekażemy Państwu należne środki najszybciej jak to możliwe ale nie dłużej niż do 14 dni roboczych.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REKLAMACJA
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.
Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega reklamacji !!!
Zanim wyślesz towar skontaktuj się ze sprzedawcą opisując sytuację: sklep@silkydream.pl
Reklamowany towar należy wysłać na adres:
Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert
ul. Starowiejska 181
32-608 Osiek
z dopiskiem: Reklamacja
Ważne: Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Sprawy dotyczące reklamacji są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.