Wersje językowe
Producenci
Zwrot i Reklamacje

 

 

1. ZWROT 

 Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

 

  • Zwracany przez Konsumenta towar musi być opakowany w taki sposób, aby zapewnić brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu
  • Koszty opakowania zwrotnego towaru ponosi Konsument
  • Konsument ponosi koszty wysyłki towaru do sprzedawcy

  • Przesyłkę z produktami do zwrotu lub reklamacji należy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) 

Zwrot towaru zakupionego na Fakturę VAT - zwroty przysługują konsumentom i osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o CEiIDG. 

W przypadku zwrotu produktów zakupionych na Fakturę VAT - Faktura korygująca zostanie przesłana tylko drogą mailową. 

 

 

Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym

 Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega zwrotowi.

 

 Przesyłka z zwracanym towarem powinna zawierać:

- oświadczenie (formularz) zwrotu z wszystkimi koniecznymi informacjami do zwrotu należności 

- udokumentowany zakup / dowód zakupu 

 

Wyślij produkty w opakowaniu producenta, starannie zapakowane do wysyłki 

  

Odstąpienie od umowy 

Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również przed otrzymaniem towaru po złożeniu zamówienia informując niezwłocznie o tym sprzedawcę drogą elektroniczną na adres: sklep@silkydream.pl. W sytuacji gdy przesyłka nie została jeszcze wysłana zamówienie zostanie anulowane bez dodatkowych kosztów. W sytuacji jednak  jeżeli towar został już wysłany  konsument jest zobowiązany do realizacji umowy zawartej na odległość czyli odebrania przesyłki. W sytuacji nieodebrania przesyłki lub odmowy jej przyjęcia, konsument obciążany jest kosztami wysyłki towaru do konsumenta oraz ponownego odesłania go do sprzedawcy. W takiej sytuacji sklep może wysłać przed sądowe wezwanie do zapłaty poniesionych kosztów.

Nieodebranie przesyłki z Paczkomatu jest traktowane jako niedotrzymanie umowy zawartej na odległość nie jako zwrot ponieważ klient nawet nie sprawdził czy towar który zakupił spełnia jego oczekiwania, w związku z tym zwrot należności następuje pomniejszony o koszty przesyłki w obie strony!!!

  

Poinformuj nas e-mailowo o odstąpieniu od umowy sklep@silkydream.pl 

 Sprawy dotyczące zwrotu są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

Zwracaną rzecz wyślij do nas niezwłocznie na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert 

ul. Starowiejska 177

32-608 Osiek

z dopiskiem:  Zwrot

 

Ważne:  Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!!  

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

 

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy oraz wzór formularz znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Jeżeli zwracany produkt jest uszkodzony lub nosi ślady użytkowania w związku z czym jest niepełnowartościowy, zastrzegamy możliwość zmniejszenia zwracanej kwoty zgodnie z Prawem Konsumenckim 

 

WAŻNE INFORMACJE DOTYCZĄCE ZWROTU

 

Formularz zwrotu powinien zawierać następujące dane:

nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko, adres, adres e-mail, nr paragonu, numer/ kod produktu, dowód zakupu, nr rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot kwoty należnej jeśli zamówienie było opłącone za pobraniem u kuriera.

Zwrot możliwy jest jedynie na rachunek bankowy Klienta.

 

Zwrot płatności odbywa się szybkim przelewem online, jeśli dokonali Państwo płatności kurierowi (pobranie) należy uzupełnić w formularzu nr rachunku bankowego. W przypadku innej płatności zwrot należności wystąpi na konto bankowe z którego była płatność.

 

FORMULARZ Zwrotu jest niezbędny aby dokonać zwrotu 

 

kliknij tutaj i pobierz wzór FORMULARZA ZWROTU

 

W przypadku wymiany towaru, koszty wysyłki leżą po stronie  Kupującego i nie podlegają zwrotom

 Po weryfikacji zwrotu przekażemy Państwu należne środki najszybciej jak to możliwe ale nie dłużej niż  do 14 dni roboczych.

 W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu poprzez e-mail: sklep@silkydream.pl 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

2. REKLAMACJA

 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@silkydream.pl lub drogą pocztową na adres do korespondencji 32-608 Osiek ul Starowiejska 181.

 

Formularz reklamacyjny powinien zawierać następujące dane:

nr zamówienia, data zakupu, imię i nazwisko kupującego, adres, adres e-mail, kod produktu, dowód zakupu (paragon lub Faktura VAT), nr rachunku bankowego, dokładny opis wady poparty zdjęciami

 

Produkt po jakiejkolwiek przeróbce przez konsumenta na własne indywidualne potrzeby nie podlega reklamacji !!!

 

Zanim wyślesz towar skontaktuj się ze sprzedawcą opisując sytuację:  sklep@silkydream.pl

 

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Dział Zwrotów i Reklamacji: Styl-Expert

ul. Starowiejska 177

32-608 Osiek

z dopiskiem: Reklamacja

 

Ważne:  Przesyłki wysłane na inny adres nie są odbierane!!! 

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

 

Sprawy dotyczące reklamacji są załatwiane wyłącznie drogą elektroniczną (e-mailową) lub pocztową.

 

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl