110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
269,91 zł
Cena regularna:
299,90 zł
119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł
119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł
314,91 zł
Cena regularna:
349,90 zł
197,91 zł
Cena regularna:
219,90 zł
314,10 zł
Cena regularna:
349,00 zł
84,92 zł
Cena regularna:
99,90 zł
84,92 zł
Cena regularna:
99,90 zł
84,92 zł
Cena regularna:
99,90 zł
119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł
206,91 zł
Cena regularna:
229,90 zł
204,21 zł
Cena regularna:
226,90 zł
107,95 zł
Cena regularna:
127,00 zł
119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł
206,91 zł
Cena regularna:
229,90 zł
119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł
269,01 zł
Cena regularna:
298,90 zł
84,92 zł
Cena regularna:
99,90 zł
251,01 zł
Cena regularna:
278,90 zł
110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
206,91 zł
Cena regularna:
229,90 zł
170,91 zł
Cena regularna:
189,90 zł
197,91 zł
Cena regularna:
219,90 zł
110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
110,50 zł
Cena regularna:
130,00 zł
DARMOWA DOSTAWA od 299 zł do Paczkomat InPost!
płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym, BLIK itd. - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce
Cena za wysyłkę za granicę Polski ustalana jest indywidualnie. Konieczny kontakt email przed zakupem !!!
Za wyjątkiem Towarów odbieranych przez klienta osobiście, zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania przesyłki do klienta (powierzenia przesyłki przewoźnikowi trudniącemu się przewozem). Dokładny rzeczywisty termin doręczenia przesyłki określa przewoźnik.
Drodzy Klienci nie mamy wpływu na godziny dostaw przesyłek przez kurierów. Jeśli wiecie, że będziecie nieobecni pod podanym adresem rekomendujemy wybór przesyłki do Paczkomatu lub przekierowanie przesyłki pod inny adres!!!
Koszt przesyłki InPost Paczkomat® 24/7 : 11,90 zł
Koszt przesyłki Kurier : 15,90 zł
Pobranie Kurier płatność gotówką lub kartą kurierowi: 25,90 zł
Odbiór osobisty w magazynie firmy, płatność gotówką, kartą lub przelewem - bez opłat
ODBIÓR OSOBISTY wydajemy przesyłki od poniedziałku do piątku w godz. otwarcia sklepu stacjonarnego.
W dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy nie ma możliwości odbioru
adres odbioru: ul. Starowiejska 177 , 32-608 Osiek
DARMOWA DOSTAWA - przy zamówieniu minimalnym od 299 zł płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym lub BLIK dotyczy przesyłek na terenie Polski - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce
* wszystkie ceny dotyczą przesyłek krajowych na terenie Polski
Dostawy na terenie EUROPY obsługuje firma kurierska DHL
Cena wysyłki do 20 kg uzależniona jest od strefy
STREFA A - obejmuje kraje: Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa, Niemcy
STREFA B - obejmuje kraje: Austria, Belgia, Estonia, Holandia, Luksemburg, Słowenia, Węgry
STREFA C - obejmuje kraje: Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy
Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka opuściła nasz magazyn max do 48 h
Czas realizacji zamówienia od 2 do 3 dni roboczych. W czasie przedświątecznym termin dostarczenia przez kuriera może nieco się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych
W przypadku nie otrzymania przesyłki w podanym terminie bardzo prosimy o kontakt ze sklepem pod adres e-mail: sklep@silkydream.pl
W przypadku złożenia zamówienia w sklepie SilkyDream.pl z deklaracją zapłaty przelewem który nie zostanie opłacony w ciągu 24 godz. następuje automatyczna anulacja zamówienia.
Warto pamiętać:
firma przewozowa InPost oraz DHL od momentu przejęcia przesyłki z naszego magazynu jest w 100% odpowiedzialna za przesyłkę!
Nieodebranie przesyłki z Paczkomatu jest traktowane jako niedotrzymanie umowy zawartej na odległość nie jako zwrot ponieważ klient nawet nie sprawdził czy towar który zakupił spełnia jego oczekiwania, w związku z tym zwrot należności następuje pomniejszony o koszty przesyłki w obie strony!!!
Zalecamy śledzenie przesyłki na stronie:
DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/
InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Sposób dostawy:
Przesyłki dostarczane są w dni robocze od pon. do pt w godz. od 8:00 do 18:00
W większości przypadków kurierzy kontaktują się telefonicznie z odbiorcą aby potwierdzić dostarczenie przesyłki, jednak proszę pamiętać że nie mają takiego obowiązku
W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy w obecności kuriera sporządzić Protokół Szkody ponieważ tylko na jego podstawie można składać reklamację do firmy przewozowej.
Warto pamiętać: koszt przesyłki to nie tylko opłata za usługę transportu, to także koszt opakowania towaru.