Wersje językowe
Producenci

Dostawa

 

DARMOWA DOSTAWA  od 249 zł do Paczkomat InPost! 

płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym, BLIK itd. - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce 

 

Koszt przesyłki InPost Paczkomat® 24/7 : 9,90 zł 

Koszt przesyłki  Kurier : 15,90 zł 

Pobranie Kurier płatność gotówką lub kartą kurierowi:  25,90 zł 

Odbiór osobisty w magazynie firmy, płatność TYLKO gotówką lub przelewem - bez opłat  

 

ODBIÓR OSOBISTY tylko po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym, bez wymaganego kontaktu przesyłka nie będzie przygotowana do odbioru.

Magazyn wydaje przesyłki od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 13:00, w dni świąteczne nie ma możliwości odbioru

 

DARMOWA DOSTAWA  - przy zamówieniu minimalnym od 249 zł płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym lub BLIK itd. - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce

 

 

* wszystkie ceny dotyczą przesyłek krajowych na terenie Polski 

 

 

Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka opuściła nasz magazyn do 48 h 

  

 

Czas realizacji zamówienia od 2 do 3 dni roboczych. W czasie przedświątecznym termin dostarczenia przez kuriera  może nieco się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych 

 

W przypadku nie otrzymania przesyłki w podanym terminie bardzo prosimy o kontakt ze sklepem pod adres e-mail: sklep@silkydream.pl

 

W przypadku złożenia zamówienia w sklepie SilkyDream.pl z deklaracją zapłaty przelewem który nie zostanie opłacony w ciągu 2 dni roboczych następuje automatyczna anulacja zamówienia. 

  

Warto pamiętać:

firma przewozowa InPost oraz DHL od momentu przejęcia przesyłki z naszego magazynu jest w 100% odpowiedzialna za przesyłkę!

 

Zalecamy śledzenie przesyłki na stronie:

DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/

InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

 

  

 

 

Sposób dostawy:

  

Przesyłki dostarczane są w dni robocze od pon. do pt w godz. od 8:00 do 18:00

W większości przypadków kurierzy kontaktują się telefonicznie z odbiorcą aby potwierdzić dostarczenie przesyłki, jednak proszę pamiętać że nie mają takiego obowiązku

W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy w obecności kuriera sporządzić Protokół Szkody ponieważ tylko na jego podstawie można składać reklamację do firmy przewozowej.

 

Warto pamiętać:  koszt przesyłki to nie tylko opłata za usługę transportu, to także koszt opakowania towaru. 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl