
Dostawa
DARMOWA DOSTAWA od 249 zł do Paczkomat InPost!
płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym, BLIK itd. - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce
Koszt przesyłki InPost Paczkomat® 24/7 : 9,90 zł
Koszt przesyłki Kurier : 15,90 zł
Pobranie Kurier płatność gotówką lub kartą kurierowi: 25,90 zł
Odbiór osobisty w magazynie firmy, płatność TYLKO gotówką lub przelewem - bez opłat
ODBIÓR OSOBISTY tylko po kontakcie e-mailowym lub telefonicznym, bez wymaganego kontaktu przesyłka nie będzie przygotowana do odbioru.
Magazyn wydaje przesyłki od poniedziałku do piątku w godz. od 10:00 do 13:00, w dni świąteczne nie ma możliwości odbioru
DARMOWA DOSTAWA - przy zamówieniu minimalnym od 249 zł płatne przelewem natychmiastowym, tradycyjnym lub BLIK itd. - * regulamin dostępny na stronie głównej w stopce
* wszystkie ceny dotyczą przesyłek krajowych na terenie Polski
Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka opuściła nasz magazyn do 48 h
Czas realizacji zamówienia od 2 do 3 dni roboczych. W czasie przedświątecznym termin dostarczenia przez kuriera może nieco się wydłużyć z przyczyn od nas niezależnych
W przypadku nie otrzymania przesyłki w podanym terminie bardzo prosimy o kontakt ze sklepem pod adres e-mail: sklep@silkydream.pl
W przypadku złożenia zamówienia w sklepie SilkyDream.pl z deklaracją zapłaty przelewem który nie zostanie opłacony w ciągu 2 dni roboczych następuje automatyczna anulacja zamówienia.
Warto pamiętać:
firma przewozowa InPost oraz DHL od momentu przejęcia przesyłki z naszego magazynu jest w 100% odpowiedzialna za przesyłkę!
Zalecamy śledzenie przesyłki na stronie:
DHL https://sprawdz.dhl.com.pl/
InPost https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Sposób dostawy:
Przesyłki dostarczane są w dni robocze od pon. do pt w godz. od 8:00 do 18:00
W większości przypadków kurierzy kontaktują się telefonicznie z odbiorcą aby potwierdzić dostarczenie przesyłki, jednak proszę pamiętać że nie mają takiego obowiązku
W razie widocznego uszkodzenia przesyłki należy w obecności kuriera sporządzić Protokół Szkody ponieważ tylko na jego podstawie można składać reklamację do firmy przewozowej.
Warto pamiętać: koszt przesyłki to nie tylko opłata za usługę transportu, to także koszt opakowania towaru.